Marcin Margielewski, Dziewczyny z Dubaju, zaczytanyksiazkoholik.pl

„Modelki z Dubaju”, Marcin Margielewski


Marcin Margielewski, autor bestsellerów o sekretach krajów arabskich powraca z nową, wstrząsającą historią. Szokująca opowieść dziewczyny, która doświadczyła piekła prostytucji w Dubaju.

Marzą o pracy w modelingu albo o ślubie z arabskim księciem. Lecą do Dubaju i zostają… prostytutkami. W miejscu gdzie prostytucja jest surowo karana, choć równie powszechna jak piasek na pustyni, nie mówi się o niej wprost. Nazywa się je modelkami. Tak jest ładniej. To wolą klienci, tak wolą one same.

Marcin Margielewski tym razem zagląda za kulisy bliskowschodniego seksbiznesu i za sprawą jednej z dziewczyn, która w nim pracowała, pokazuje, co dzieje się poza przyjęciami na luksusowych jachtach i orgiami w wystawnych pałacach. Jakie koszmary przeżywają „modelki”, gdy nikt nie widzi.

To opowieść o przebiegłych metodach handlarzy prostytutkami, o pułapkach, jakie zastawiają na dziewczyny, i o traumach, jakie stają się ich udziałem. O cenie, jaką płaci się za marzenia i naiwność, ale też o kobiecości, która dla jednych bywa przekleństwem, a dla innych niedoścignionym marzeniem.

Ta książka otwiera serię „Niewolnicy” opowiadającą o ludziach, którzy na Bliskim Wschodzie traktowani są jak towar.

Źródło: Wydawnictwo Prószyński i S-ka



Tytuł: Modelki z Dubaju
Autor: Marcin Margielewski
Cykl: Niewolnica (tom 1)
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Data wydania: 12-01-2021
Ilość stron: 320
Oprawa: miękka
Cena okładowa: 39,99 zł


Dodaj komentarz


Czytaj także

Nancy Drew, Stary zegar, Carolyn Keene

Dla młodzieży – „Nancy Drew. Tajemnica starego zegara”, Carolyn Keene

To tego typu książka, przy której niedzielne popołudnie staje się wyjątkowo udane, mimo wszelkich przeciwności losu. Nancy Drew jest osiemnastoletnią, miłą i bardzo lubianą dziewczyną. Nancy wprowadzi Cię w stan relaksu i odprężenia.


Katarzyna Bonda

Katarzyna Bonda: Zgodziłam się na adaptację mojej powieści nie po to, żeby robić sobie promocję

Katarzyna Bonda zauważa, że wielu twórców szybko poddawało się po próbach adaptacji jej książek ze względu na to, że są grube i wielowątkowe. Dlatego też była dość sceptycznie nastawiona do kolejnej takiej próby.