Słodki kłamca

W sam raz na po ciężkim dniu – „Słodki kłamca”, Katarzyna Bester


Słodsza okaże się szarlotka czy właściciel kawiarni? „Słodki kłamca”.

Dzisiaj mam dla Was coś na osłodę dnia „Słodki kłamca”, Katarzyny Bester. Stella po tym, jak przyłapała swojego chłopaka w trakcie se….u z kochanką postanawia zrobić sobie przerwę od chłopaków. Ile razy ja już to słyszałam i rzadko kiedy, takie zapewnienia dochodziły do skutku. Zbyt dużo wokół nas przystojniaków, aby dotrzymać sobie samej danego słowa. Po takim właśnie zapewnieniu na drodze Stelli staje dwóch chłopaków. Pierwszym jest Robert, właściciel sieci kawiarni z najlepszą szarlotką i kawą w mieście, drugim Adam, nowy sąsiad. W Robercie Stella od początku się zakochuje, Adama traktuje jako przyjaciela, którego jeśli tylko poprosi o pomoc, rzuca wszystko i nią służy. Stellę dziwi niekiedy, że Adam jest taki pomocny, mimo iż ma dziewczynę …

Czy Stellę i Roberta połączy prawdziwe uczucie? A może jednak Adam skradnie jej serce? Co wspólnego z Adamem będzie miał były chłopak Stelli? Który z chłopaków okaże się tytułowym kłamcą. Książkę czyta się bardzo przyjemne, napisana jest prostym i przyjemnym językiem. W sam raz nadaje się do odpoczynku po ciężkim dniu.


Tytuł: Słodki kłamca
Autor: Katarzyna Bester
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 15.01.2020
Ilość stron: 248
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Cena okładowa: 36,90 zł


Dodaj komentarz


Czytaj także

Młodość w Skarżysku-Ryszard Tomtas-zaczytanyksiazkoholik.pl

„Młodość w Skarżysku”, Ryszard Tomtas

Pierwsza połowa lat 70-tych w Skarżysku Kamiennej. Wspomnienia z dzieciństwa i etapu dorastania, nie pozbawione ostrej puenty z elementami aluzji. Sytuacje opisane kapitalną, rwaną frazą. Młodość, miasto i bieda, oraz parowozy, których już dzisiaj nie ma. Skarżysko-Kamienna. Tak kiedyś było.


"Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company", Robert Iger

„Przejażdżka życia. Czego nauczyłem się jako CEO The Walt Disney Company”, Robert Iger

Kiedy Robert Iger został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny czas. Dzięki temu, że postawił na jakość, rozwój na rynkach międzynarodowych oraz nowinkach technologicznych po 14 latach Disney stał się największym koncernem medialnym na świecie.