Agnieszka Hyży

Agnieszka Hyży za pomocą interaktywnych e-booków chce walczyć z fake newsami


Chociaż dziennikarka będzie stać na czele zarządu, przyznaje, że czuje się częścią całego zespołu i właśnie tak chce być traktowana. Platforma będzie poruszać wiele tematów – także te kontrowersyjne, o których inne media boją się mówić.

How2 to pierwsza w Polsce innowacyjna platforma. Wydawnictwo cyfrowe, które będzie tworzyło merytoryczne treści internetowe, niedostępne nigdzie indziej. To unikatowy content. Za jego powstaniem stoją eksperci oraz osoby popularne, znane publiczności ze szklanego ekranu oraz sceny teatralnej – szanowani artyści. Chcemy odczarować myślenie o internecie. Pragniemy, aby nasze informacje były wiarygodne. Będziemy walczyć z fake newsami i hejtem – mówi Agnieszka Hyży.

Dziennikarka wspomina, że autorką pomysłu na platformę How2 jest jej wspólniczka Anna Zofia Powierża, która pracuje w mediach już od wielu lat i dobrze zna się na branży filmowej, reklamowej oraz muzycznej. Zaznacza, że obecnie internet dostarcza ludziom informacji, których potrzebują, aby być na bieżąco z wydarzeniami ze świata. Ponadto wspólniczki bardzo lubią czytać. Chciały zatem połączyć pasję z doświadczeniem zdobytym przez lata.

E-czytelnictwo jest najszybciej rozwijającą się gałęzią wydawniczą na całym świecie, niestety jeszcze niedocenianą i nieeksploatowaną w Polsce. Cieszę się, że będziemy pierwsi i że przetrzemy szlaki, pokażemy drogę. Trendy z pewnością będzie wyznaczać nasz dział kreacji, ponieważ z wirtualnymi książkami robią niesamowite rzeczy. Poszerzają znaczenie e-booków, tworząc multibooki, które zawierają animacje, są kolorowe, interaktywne, pełne obrazków i filmów. Mam nadzieję, że z biegiem czasu staniemy się multifunkcyjną platformą – tłumaczy.

Według Agnieszki Hyży sukces zawsze jest wynikiem intensywnej i dobrze skoordynowanej pracy zespołu ekspertów. Tłumaczy, że o wielu popularnych projektach świat nigdy nie miałby okazji usłyszeć, gdyby nie charyzma i profesjonalizm osób za nie odpowiedzialnych. Dlatego właśnie zależy jej na inwestorach, których rozpoznawalność wpłynęłaby na powodzenie przedsięwzięcia. Robert Lewandowski z pewnością należy do tej grupy. Ponadto piłkarz nie boi się nowych wyzwań. Niedawno zainwestował kapitał między innymi w mobilną aplikację Less, umożliwiającą handel używaną odzieżą.

Nie jest tajemnicą, że Robert inwestuje w różnego rodzaju start-upy i fundusze, więc jeżeli będziemy podchodzić do kolejnej rundy inwestycyjnej i sprzedawać tak zwane tickety, będziemy robili wszystko, żeby zainteresować tego typu osoby. Takie nazwiska bardzo pomagają w promocji biznesu – zaznacza.

Agnieszka Hyży, dziennikarka, prezes, How2

Źródło: Newseria


Dodaj komentarz


Czytaj także

Magia koloru dla początkujących - Richard Webster - zaczytanyksiazkoholik.pl

„Magia koloru dla początkujących”, Richard Webster

„Magia koloru” Richarda Webstera to fascynujący poradnik, dzięki któremu poznasz podstawowe znaczenia poszczególnych kolorów oraz ich wpływ na emocje. Dowiesz się, na czym polega terapia kolorem i czym są kolory osobiste. Autor dzieli się także wiedzą na temat odczytywania aury i praktyki minimedytacji, które poprawiają zdrowie oraz samopoczucie.


Okruchy gorzkiej czekolady. Rachunek nieprawdopodobieństwa-Elżbieta Sidorowicz-zaczytanyksiazkoholik.pl

Co kryje w sobie genialny matematyk? – „Okruchy gorzkiej czekolady. Rachunek nieprawdopodobieństwa”, Elżbieta Sidorowicz

W „Rachunku nieprawdopodobieństwa” mamy możliwość lepszego poznania Pawła Jeża. Paweł jest nauczycielem matematyki w liceum plastycznym, do którego uczęszcza Ania. Kim jest