Agnieszka Hyży

Agnieszka Hyży za pomocą interaktywnych e-booków chce walczyć z fake newsami


Chociaż dziennikarka będzie stać na czele zarządu, przyznaje, że czuje się częścią całego zespołu i właśnie tak chce być traktowana. Platforma będzie poruszać wiele tematów – także te kontrowersyjne, o których inne media boją się mówić.

How2 to pierwsza w Polsce innowacyjna platforma. Wydawnictwo cyfrowe, które będzie tworzyło merytoryczne treści internetowe, niedostępne nigdzie indziej. To unikatowy content. Za jego powstaniem stoją eksperci oraz osoby popularne, znane publiczności ze szklanego ekranu oraz sceny teatralnej – szanowani artyści. Chcemy odczarować myślenie o internecie. Pragniemy, aby nasze informacje były wiarygodne. Będziemy walczyć z fake newsami i hejtem – mówi Agnieszka Hyży.

Dziennikarka wspomina, że autorką pomysłu na platformę How2 jest jej wspólniczka Anna Zofia Powierża, która pracuje w mediach już od wielu lat i dobrze zna się na branży filmowej, reklamowej oraz muzycznej. Zaznacza, że obecnie internet dostarcza ludziom informacji, których potrzebują, aby być na bieżąco z wydarzeniami ze świata. Ponadto wspólniczki bardzo lubią czytać. Chciały zatem połączyć pasję z doświadczeniem zdobytym przez lata.

E-czytelnictwo jest najszybciej rozwijającą się gałęzią wydawniczą na całym świecie, niestety jeszcze niedocenianą i nieeksploatowaną w Polsce. Cieszę się, że będziemy pierwsi i że przetrzemy szlaki, pokażemy drogę. Trendy z pewnością będzie wyznaczać nasz dział kreacji, ponieważ z wirtualnymi książkami robią niesamowite rzeczy. Poszerzają znaczenie e-booków, tworząc multibooki, które zawierają animacje, są kolorowe, interaktywne, pełne obrazków i filmów. Mam nadzieję, że z biegiem czasu staniemy się multifunkcyjną platformą – tłumaczy.

Według Agnieszki Hyży sukces zawsze jest wynikiem intensywnej i dobrze skoordynowanej pracy zespołu ekspertów. Tłumaczy, że o wielu popularnych projektach świat nigdy nie miałby okazji usłyszeć, gdyby nie charyzma i profesjonalizm osób za nie odpowiedzialnych. Dlatego właśnie zależy jej na inwestorach, których rozpoznawalność wpłynęłaby na powodzenie przedsięwzięcia. Robert Lewandowski z pewnością należy do tej grupy. Ponadto piłkarz nie boi się nowych wyzwań. Niedawno zainwestował kapitał między innymi w mobilną aplikację Less, umożliwiającą handel używaną odzieżą.

Nie jest tajemnicą, że Robert inwestuje w różnego rodzaju start-upy i fundusze, więc jeżeli będziemy podchodzić do kolejnej rundy inwestycyjnej i sprzedawać tak zwane tickety, będziemy robili wszystko, żeby zainteresować tego typu osoby. Takie nazwiska bardzo pomagają w promocji biznesu – zaznacza.

Agnieszka Hyży, dziennikarka, prezes, How2

Źródło: Newseria



Dodaj komentarz


Czytaj także

Źdźbło, tomasz Jan Masarczyk, zaczytanyksiazkoholik.pl

Esej – „Źdźbło” autorstwa Tomasza Jana Masarczyka

„Zatrzymaj się. Kim jesteś? Czym jest Twoje życie? Zastanawiałeś się? Czas jest pojęciem względnym, więc nie żałuj go na refleksję. Na myśli, które sprawią, że dostrzeżesz Prawdę i zaczniesz BYĆ.”


Obsesje, Angela Santini, zaczytanyksiazkoholik.pl

Debiutancka powieść – „Obsesje” autorstwa Angelii Santini

„Do czego zdolny jest człowiek, gdy w grę wchodzą najgłębiej skrywane obsesje?” Bohaterką powieści jest Andrea Cherry. Dziewczyna pracuje w sklepie ze starociami, a po pracy wychowuje pięcioletnią córeczkę. Mieszka razem ze swoją mamą, na którą może zawsze liczyć oraz przyjaciółką. Andrea prowadzi zwyczajne życie, i stara się związać koniec z końcem.