Obszar kosdgsdgsdgsdmpozycji 1

„Krwawe łzy”, Wojciech Wójcik


Kiedy miłość staje się chorobą…

Mieszkańcy przygranicznych Długosielc w zrujnowanej stodole znajdują ciało mężczyzny z poderżniętym gardłem. Komisarz Paweł Łukasik rozpoznaje w nim ojca Wiktorii, swej byłej dziewczyny, która – z tajemniczych powodów – postanowiła od niego odejść. To duża sprawa jak na prowincjonalny posterunek, ale w końcu Łukasik to dawny as komendy głównej. A głównym podejrzanym jest jego śmiertelny wróg.

Tymczasem Agnieszka Jamróz po ukończeniu kursu podstawowego w Akademii Szkolenia Policji otrzymuje pierwsze zadanie. Ma sprowadzić do Polski ciało komendanta placówki straży granicznej, zamordowanego w najdzikszym zakątku Bieszczadów. Sześć miesięcy wcześniej niemal w tym samym miejscu znaleziono zwłoki innego pogranicznika, tym razem z Ukrainy. Obaj zginęli w ten sam sposób. Zabójca, grasujący na wschodniej granicy, doskonale posługuje się nożem.

Stara, bezcenna ikona, którą szpecą ślady zaschniętej krwi, była niemym świadkiem okrutnej bieszczadzkiej historii, znaczonej gwałtami, przemocą i płaczem. Teraz, po latach, granica zapłonie raz jeszcze. Koszmary powrócą.

Źródło: Wydawnictwo Zysk i S-ka



Tytuł: Krwawe łzy
Autor: Wojciech Wójcik
Gatunek: kryminał, sensacja, thriller
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data wydania: 23-11-2021
Ilość stron: 720
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Cena rynkowa: 45,00 zł



Dodaj komentarz


Czytaj także

Mój Leonardo

„Mój Leonardo” autorstwa Martina Kempa

Kolejną książką na temat szeroko pojętej sztuki, jaką w ostatnim czasie miałam okazję przeczytać to „Mój Leonardo. 50 lat rozsądku i szaleństwa w świecie sztuki i poza jego granicami” autorstwa Martina Kempa. Śmiało mogę przyznać, że jest to jedna z ładniej wydanych książek.


Joanna Parasiewicz, Mistytfikator, zaczytanyksiazkoholik.pl

Joanna Parasiewicz, „Mistyfikator”

Fascynująca opowieść o dążeniu za wszelką cenę do lepszego życia. Opowieść o inności, odrzuceniu i samotności, talencie, pasji i namiętności, która tworzy i niszczy. A w tle barwny obraz wielokulturowego Lwowa i Berlin szalonych lat 20. początku XX wieku. Prawdy nie ukryje żadna maska